Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 23, 2011

hati bagai disentap direntap

Assalamualaikum

no words i can say
nothing i can do
just wait and see
for how long?
only God knows

okei ladies and gentleboy. emosi tiba-tiba tak stabil bila aku terlihat sesuatu. "ter" yang tak sengaja yang telah menerbitkan rasa gundah gulana, rasa cemas hiba dan rasa kecewa merana. perlukah untuk aku rasa seperti itu. aku rasa tak kot. orang macam aku tak berhak untuk rasa macam tu. aku hero [hero ke heroin?] dalam cerita hidup aku. so sebagai hero aku perlu lah kuat lagi gagah walaupun hati aku agak tersiat-siat. cuba tengok dalam filem dalam drama. hero kena hadapi macam-macam dugaan. kalau tak hadapi dugaan tak payah jadi hero. jadi pak pacak sudah. eceh. 


p/s: dengan penuh harapan hadapi dengan senyuman hik~ ^^


No comments :

Post a Comment