Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, September 10, 2014

cara nak tahu waktu subur dengan mudah


Assalamualaikum

Woih. Tajuk sangat matang kan? Terasa dewasa sangat blog ini. Huhu.

Selamat pagi. Hai gadis-gadis comel yang manja yang suka akan budak-budak, suka kanak-kanak dan juga suka baby-baby. Kalau korang suka dengan budak-budak maknanya budak-budak pun suka dengan korang. Hihu. Ayat ntah apa-apa aku buat. Dan holla kepada encik-encik hemsem sekalian yang bersifat penyayang lagi bertanggunjawab, amanah dan pandai menjaga hati kekasih dunia akhirat. Nescaya akan sejahteralah hidup si isteri. Bertuah sangat anda yang dapat suami macam tu. Tahniah diucapkan sebab anda berjaya dapat suami yang begitu cemerlang, gemilang dan terbilang sifatnya. Huhu.

Okei hari ni topik kita adalah berkaitan macam mana nak tentukan waktu subur. Sekarang ni adalah zaman teknologi. Bila sebut teknologi mesti kita akan anggap ia sebagai sesuatu yang canggih. Bila canggih ia akan jadi pantas. Bila pantas ia akan jadi mudah. Bila mudah ia akan jadi senang. Bila senang hati kita pun gembire.


Kalau korang nak tentukan waktu subur cara yang paling mudah adalah dengan menggunakan ovulation predictor kit (opk). Benda ni boleh dapat kat guardian atau watson. Cara guna sangat mudah macam korang guna urine pregnancy test (upt). Korang jugak boleh dapat result dengan lebih capat, padu, tepat dan jitu bila guna alat opk ni. Dengan adanya alat ni korang tak payah dah pening-pening bila nak tahu waktu subur korang. Alat ini sangat membantu. Kalau korang ada sebarang kemusykilan boleh tanya Dr Zubaidi Haji Ahmad. Beliau sangat bijak sebab beliau adalah seorang dokter dan blogger yang unggul. Bukan macam aku. Dah la tak bijak bestari. Blog pun tak ada orang nak baca sebab idea aku banyak macam bangang-bangang je. Huhuhu.

Okeilah. Aku nak pergi makan. Lepas makan tidor. Lepas tidor jaga. Lepas jaga makan balik. 



4 comments :