Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, September 17, 2014

Bilik untuk disewa di Kampung Jambu Taiping. (update : sudah ditutup)


Assalamualaikum

MAAF SUDAH BERPENGHUNI

Aku mintak maaf kepada siapa-siapa yang pernah tanya tentang rumah sewa tempoh hari. Sebab rumah tu dah ada orang. Tapi sekarang ni ada orang mintak aku tolong carikan penyewa untuk rumah beliau. Beliau ni jiran aku. So, aku tolong takat yang mampu je la.

Syarat : Beragama Islam
Kemasukan : Segera. Hujung bulan September 2014 ni korang dah boleh masuk dah. Tapi lagi cepat lagi bagus.
Jantina : Lelaki atau perempuan


Lokasi yang berpangkah tu. Rumah ni rumah teres setingkat. Petunjuk nak cari rumah ni senang je. Korang cari Hotel Perdana maka itulah tempatnya. Untung siapa yang dapat tinggal kat sini. Sebab kawasan ni kawasan perumahan paling dekat dengan bandar. 3minit perjalanan sahaja. Kalau nak jalan kaki pun boleh. Tapi basah ketiak dulu la baru sampai. Haha. 







18 comments :

  1. Adoilahai pokcik ramli, syarat nyer mcm x lengkap, kang x pasal2 puan mardiana dpt jiran bangla atau bhai jual karpet la pulak.

    ReplyDelete
  2. karpet, bantal, kerusi lipat, pinjaman beli motor dn mcm2, hri tu org rmh aku cite dh ada yg jual petai, lawak aku dngar, xpe la jnji halal dn dijauhi riba'.

    ReplyDelete
  3. da lg x umh ni ke dah de yg sewa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tak silap belum ada. try la telepon.

      Delete
  4. Salam..pn mardiana..tumpang tnya..da x y nk sewa rumah 2 cr housemate perempuan??

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam. saya tak pasti. cuba kol tuan umah.

      Delete
  5. Salam..pn.mardiana,,da x org nk sewa rumah 2 y nk cr housemate perempuan??

    ReplyDelete
  6. Salam ade lagi x bilik tok disewa..

    ReplyDelete
  7. Salam ade lagi x bilik tok disewa..

    ReplyDelete
  8. bilik tu masih vacant tak? sy tgh mencari tempat nk menyewa ni di taiping atau kawasn sekitar, tak kisah bilik/rumah. janji 300 sbulan kebwh. sy sorg2 je merantau kerja disini. apa2 boleh msg/whatsapp no 0175653325. harap membantu. terimakasih T.T

    ReplyDelete
  9. Utk pengetahuan sewa di kampung jambu ni sekitar rm 400 - 500.rm300 tak de dah.Jika di pengkalan aur, kamuntng, air kuning mungkin boleh rm 300.Rumah di kg jambu ni memang strategik.dn laku mcm pisang greng panas.

    ReplyDelete
  10. salam..saya tahu pos ni tahun 2014...tapi saya perlukan bilik untuk disewa area dkat2 dengan peta yg awk pos kt atas...kalau tidak menyusahkan boleh bantu saya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam. hai sis. kebetulan saya terjumpa ada orang nak sewakan rumah/bilik. try telepon nombor ni. 019-4357188

      semoga ada rezeki sis disitu. :)

      Delete
    2. salam..boleh saya tahu area mana rumah tu? kampung jambu jugak ke?

      Delete
    3. Sya dh call..yg tu sewa rumah TT^TT tq sbb cuba bantu sya

      Delete