Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, June 3, 2014

tiga june 2014


Assalamualaikum

Selamat tengahari. Kejap lagi dah nak masuk zohor. Bergegas aku tekan minyak dengan penuh gaya namun keayuan tetap terpelihara untuk menuju ke rumah Allah yang Maha Esa. Huhu. Hai gadis-gadis comel yang sedang bersiap memakai telekong. Dan holla kepada hemsem-hemsem yang besiap nak jadi imam.

Alhamdulillah.

Sempat lagi kan aku update blog. Haha. Ada orang cakap aku selalu bekepit dengan handphone aku. Tapi dorang tak tahu aku buat apa yang sebenarnya.

Hah. Tu whatsapp dengan suami la tu.
Aku senyum. Senyum senget.



Aku jarang update blog sebab aku busy. Busy sebagai suri rumah teres. Aku hanya sempat buat draf and then save dalam handphone.  Ada masa baru aku bubuh dalam blog. Banyak jugak cerita tak berguna yang dah aku sediakan untuk korang. Harap korang mampu hadam dengan cerita yang tak bermanfaat dari aku ni.

Anyway. Dah nak masuk waktu zohor. Aku nak get ready. Berdoa supaya aku dapat berjumpa dengan pewaris kecomelanku. Nanti bila dah jumpa boleh lah aku bawak pewaris tu ke sini pulak. Huhu. Hoih. Sempat lagi berangan.

Selamat solat zohor. Didoakan semoga korang semua murah rezeki.

Amin.




No comments :

Post a Comment