Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, June 25, 2014

terima kasih nuffnang dan UMobile Prepaid Free Meal


Assalamualaikum

Selamat pagi yang dah nak masuk tengahari. Hai gadis-gadis comel yang sedang membeli topup. Beli yang jenis masuk terus. Bagi nombor kat tokey kedai. Dan kebetulan ada orang hemsem sedang menunggu giliran untuk membuat belian topup yang sama. Hah. Apa lagi. Dengan rendah hati aku memohon agar korang ambik kesempatan yang diberi untuk salin cepat-cepat nombor yang tertera laju-laju. Mana tahu kot itu jodoh. Sekurang-kurangnya korang menunjukkan tanda-tanda usaha gitu. Yang penting niat kena baik punya. Kalau idea ni tak jalan tak apa, nanti kot aku ada idea lain aku sebar kat korang okei. Huhu



Oh ya. Aku nak ucapkan sekian terima kasih lagi sayang mencintai kepada Nuffnang dan UMobile Prepaid Free Meal sebab sudi bagi duit. Bagi siapa-siapa yang guna UMobile ni korang untung tahu, sebab dorang tengah buat promosi baik punya. Menurutnya, barang siapa yang menopap RM30 nescaya korang akan memperolehi air Revive Isotonic Original 500ml secara percuma atau dalam bahasa modennya free. Dan barang siapa yang menopap RM50 maka nescaya korang akan dapat air Revive Isotonic Original 500ml dan Mamee Express Cup Curry yang rasa dia sedap nyami-nyami tu.



Sambil berborak manja boleh korang minum air barang seteguk dua. Rasa energy gitu. Lepas tu agak-agak lapar time berborak boleh pulak makan Mamee. Dan jangan lupa ajak-ajak ayam kekasih anda tu makan. Bukan apa kalau ajak betul-betul kang dia pehabih macam tu je makanan korang. Kalau dia merajuk korang cepat-cepat pujuk. Korang topupkan dia dengan Umobile punya pakej free ni lepas tu aku bet mesti dia terharu. Kalau agak-agak dia demand semacam korang ambik balik topup tu and suruh dia pegi beli sendiri sambil bagi syarahan perdana ehwal islam. Bagi dia insaf sikit barang seminit dua.

Haha. Sweet kan idea aku ni?
Tak?
Okei.
Fine yang penting aku nak ucap terima kasih kat Nuffnang dan Umobile Prepaid Free Meal.




No comments :

Post a Comment