Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, May 9, 2014

maaf. diulangi. saya cinta kamu.



Assalamualaikum

If ten peoples care of you, one of them is me. if one person care of you, that would be me and if no one cares of you, that means i’m not in this world anymore.

Oh My English. Selamat petang yang sangat indah lagi damai. Hai gadis-gadis comel yang sangat menyenangkan. Yang sangat mengambil berat, baik hati, penyayang tapi tak tunjuk sifat itu pada semua orang. Dan hello kepada jejaka-jejaka yang orang selalu label korang sebagai kaki perempuan, kaki tipu, kaki budget hot lagi hemsem. Padahal korang tak macam tu pun. Korang baik-baik je.

Apa khabar? Baik? Bagus la kalau macam tu.


Hari ni hari jumaat. Entah berapa kali jumaat kita boleh hidup lagi kita sendiri pun tak tahu. Well, untuk korang yang ada insan tersayang, luahkan kata-kata sayang korang hari-hari, berhari-hari tanpa rasa bosan dan jemu. Korang tak tahu mungkin apa yang korang ucapan itu adakah yang terakhir untuk dia atau yang terakhir untuk korang.

Eh. Apa punya ayatlah yang aku pakai ni.
Haha. Abaikan.
Cakap I LOVE YOU. Atau dalam bahasa kebangsaannya SAYA CINTA KAMU. Kalau malu, tak apa. Korang cakap je sorang-sorang time baca blog aku. Mesti tahap kekonfidenan korang akan naik secara mendadak.

Serius.




No comments :

Post a Comment