Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, May 14, 2014

empat belas mei, 2014


Assalamualaikum

Selamat petang yang sangat meloyakan tekak. Dan selamat petang yang sangat menyengalkan segala sesendi badan. Time cuti hari tu tak mahu pulak badan aku ni sakit-sakit. Kemain sihatnya. Tuptup bila nak kerja dan-dan badan demam. Huhu. Jadi disebabkan kekangan faktor masa dan kesihatan aku tak mampu nak update sesuatu yang menarik untuk korang. Wah. Macam la sebelum ni aku rajin buat entri yang best ye dak? Lain la kalau macam entri dari blogger terkenal. Macam namee roslan, fatin liyana, irine nadia. Dorang cerita pasal life dorang pun dah nampak menarik. Dengan gambar-gambar yang nampak canggih gitu kameranya.

Aku punya blog nak bubuh gambar yang aku snap sendirik pun segan. Kemera pakai kemera handphone yang zaman sekarang ni orang tak pakai dah tahu. Nokia Classic kejadah menda aku pun tak ingat dah jenis dia. Yang jenis bila ambik gambar muka jadi kelabu asap gitu. Sobs. Tapi aku gembira pakai handphone tu sebab aku boleh buat lemparan cakera sesuka hati tanpa ragu-ragu. Campak terpelanting pun jiwa tak resah gelisah. Nak beli kamera DSLR lagilah tak mampu. Boleh hapus gaji aku untuk tempoh beberapa bulan mendatang. Sobs. Sobs lagi.

Kalau nak bercerita tentang life aku, mesti korang bosan. Sebab cerita aku hanya sesuai untuk dijadikan ubat tidor korang dan paling kuat pun boleh menyebabkan tekanan darah korang naik mendadak tanpa disuruh-suruh. Sebab apa? Sebab tak best. Aku kerja pergi bersiar-siar di rumah orang. Dapat kes rumah banglow aku akan bersiar-siar sambil berangan. Oh man, besaq rumah dia habaq hang. Kalau nasib tak baik, mahu tuan rumah yang khianat akan melepaskan anjing peliharaan untuk bermanja-manja dengan aku. Korang pernah ke kerja sambil berlari berkejaran dengan anjing? Nampak happening gitu. Sobs. Sobs.

Tapi tak apalah. I love my life. My blog. My readers. Muah untuk kamu.




No comments :

Post a Comment