Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, May 27, 2014

kad raya : tema lebah comel berkeliaran tanpa pedoman


Assalamualaikum

Selamat petang kepada gadis-gadis comel yang kekenyangan. Tadi aku belek-belek entri lama dan terjumpa pulak kad raya yang aku design khas untuk jabatan aku. Design dengan penuh kasih sayang bukan senang kamu tahu. Nak design otak kena relek. Dan yang paling penting kena berangan kuat-kuat. Tu sebab aku suka berangan. Orang selalu salah anggap dan salah tafsir tentang aku. Dorang tak tahu. Aku sebenarnya berangan bukan saja-saja nak berangan. Aku berangan untuk masa depan dan pencapaian kad agar lebih kreatif, jitu dan padu hasilnya. Huhu.

Kad raya ni tahun 2013. Tema dia lebah dengan tagline habis madu sepah dibuang. Eh. Tak tak. Tagline dia teamwork okei. Teamwork. Atau dalam bahasa wonderpetnya "apa yang penting?! bekerjasama!"



Comel kan? Dalam banyak-banyak kad aku buat, kad untuk zaman ini lah yang paling aku suka. Sebab bila aku tengok kad ni je mesti otomatik aku rasa macam comel je, macam cute je. Hukhuk.

Untuk ibu-ibu mengandung dilarang tengok kad aku ni. Kang tekenan payah. 

Okei bai bai with love. 





No comments :

Post a Comment