Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, June 28, 2012

seksi itu perlu



Assalamualaikum

Selamat malam wahai gadis-gadis semasa. Gadis-gadis comel yang suka pakai serkop kepala ala-ala yuna. Pusing-pusing balut kepala macam hana taji ayam ma. Yang suka pakai sarung kepala stail luar biasa. Nampak kool kan? Kool ke? Eheh.

Walaupun korang belit-belit sampai menampakkan kepala korang tu macam ular sawa yang baru lepas membaham mangsanya, selagi tak langgar batas agama it’s ok. Tak dak hal punya. Tak perlu untuk nampak seseksi Rozita Che Wan. Hanya perlu untuk jadi lebih sopan dan lebih sweet. Maka korang akan ada potensi untuk jadi rebutan bakal ibu-ibu mertua. 


Girls kena ingat. Korang tak perlu untuk jadi makhluk Tuhan paling seksi dengan harapan kot-kot akan ada lelaki buaya yang akan datang lalu mengorat umpan kat depan mata. Sebab orang lelaki yang ikut nafsu je yang suka benda-benda macam tu.

Marilah kita jaga adab kita sebagai perempuan melayu terakhir. Tak perlu jadi seksi dengan harapan kot boleh mengorat Datuk. Paling koman pun anak Datuk. Eh. Tak. Tak. Kalau tak dapat anak, cucu Datuk pun tak pa. Asalkan kaya. Heh. 

Jadi tak boleh ke nak seksi meksi?
Seksi tu perlu. Tapi depan suami udah la.
Tak payah nak lebih-lebih sampai depan orang lain pun nak tunjuk seksi jugak.
Lempang jugak kang. 





No comments :

Post a Comment