Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, September 22, 2011

kerana perempuan adalah unik : part 3

Assalamualaikum

hai to all mirror lovers. especially gugurls out there.

hari tu aku ada buat entri kerana perempuan adalah unik part 1 dan part 2. kali ni masuk part 3. haha. perempuan ni unik sangat. sampai aku kena buat part-part pulak.

aku jamin perempuan kat luar sana majoritinya mesti suka belek muka kat cermin. tak kira la belek muka ke tudung ke atau pebetulkan rambut, kebanyakan perempuan sangat mencintai cermin. apa jugak jenis cermin yang ada semua dorang layan. lagi clear cermin tu, lagi besar cermin yang dorang mengadap lagi happy lah hati dorang.

kalau korang perasan orang perempuan kalau lalu kat tempat bercermin tak kiralah kat mana-mana pun asalkan benda tu boleh pantulkan muka dorang yang super cute dan ayu tu mesti otomatik kepala dorang akan berpaling. kalau tak pun mata dorang akan jeling-jeling tengok cermin yang ada. serius macam ada magnet.

adakah benda ni berlaku sebab dorang tak konfident dengan diri dorang sendiri? pada aku orang perempuan suka kecantikan dan dorang nak sentiasa nampak kemas dan cantik. sebab tu la pantang nampak cermin otomatik kepala dorang berpusing-pusing.

apa pun orang nak cakap bagi aku perempuan memang unik. ya, unik dan kreatif bila dalam bab-bab melawa. ^^



bawa tombak tidak jamin
sapu tangan simpul pulih
nampak bayang dalam cermin
hendak dibawa tidak boleh


p/s: tak terkecuali



No comments :

Post a Comment