Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, September 9, 2011

budak sekarang otak biru

Assalamualaikum

Selamat hari jumaat yang indah lagi permai.
Aku rasa tersangatlah pelik dengan perangai buak-budak zaman sekarang. Nama budak tapi perangai lebih daripada budak. Aku rasa bertambah pelik macam mana budak –budak zaman sekarang boleh meliwat-liwat orang. Budak sekolah rendah pulak tu. Serius gila. Hidup pun mak ayah tanggung, UPSR pun belum tentu lepas dah gatai nak menggitu-gitu pulak. Kalau dulu aku tengok budak-budak hingusan ni kosong tak ada apa-apa, tapi sekarang aku terpaksa ubah persepsi aku tentang dorang. [bukan semua]. Walaupun nampak kecik berhingus tapi perangai mengalahkan orang dewasa. Nampaknya duduk dalam lingkungan budak-budak  pun belum tentu akan selamat. Oh dunia!~


p/s: bukan budak lagi

No comments :

Post a Comment