Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 8, 2012

tajuk harian metro yang tersangat bangang


Assalamualaikum

Ini bukan cerita tentang kebakaran hutan gambut yang berlaku kat selangor yang menyebabkan jerebu. Tapi ini adalah cerita kebakaran dalam hariam metroll yang mempunyai tajuk antara yang terbangang pernah aku tengok. 


Perempuan tu pun sama bangang jugak. Sudahnya satu Malaysia tahu. Hahahaha.



9 comments :

  1. belukar tu sesuai la untuk semak-semak kecil. Kalo terlalu semak dipanggil hutan belantara..khekehkeh...

    ReplyDelete
  2. Apa punya susah payahlah sampai nak kena guna laser,haha.

    ReplyDelete
  3. nape nk laser kn leh ckur

    ReplyDelete
  4. bohsia melayu terakhirAugust 8, 2012 at 1:08 PM

    srh pk we cbutkn kn lu jembut snang dr laser

    ReplyDelete
  5. Hak3...memang belukar pun..belukar hutan amazon kot

    ReplyDelete
  6. ada cara senang nk pilih cara bangang gak tuhh..!!!

    ReplyDelete
  7. Pakai laser utk permanent buang bulu,takpayah cukur dah.Kreatif apa tajuk artikel tu,hehe!

    ReplyDelete
  8. malas sungguhkan dia ni.. sampai pi pilih cara tu

    ReplyDelete
  9. hahaha tak tau la cek nk cakap ape..same2 je due2

    ReplyDelete