Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 15, 2012

raya di masa depan bukan versi doraemon


Assalamualaikum

Selamat malam yang penuh dengan emosi. Sangat beremosi sebab tudung raya tak beli lagi. Lagi bertambah emosi sebab bazaar dan tempat shopping sebelah rumah aku je. Tapi malas nak pergi maka aku pun layankan je la emosi aku ni. Emosi yang aku sendiri cari pasal. Huehuehue.

Memori raya aku sekarang dah tak sehebat memori raya zaman aku kecik-kecik dulu. Sangat sadis bila sekarang ni raya dah tak ada pantun pecah kaca pecah tong, lepas baca harap gantung. Semua tu memori kad raya. Sekarang ni kemain payah la nak cari kad raya. Dulu kalau time raya siap gantung kad kat ruang tamu. Sakan menayang. Konon diri itu sangat hot sebab dapat kad raya banyak. Padahal sendiri beli. Sendiri tulis. Sendiri pos kepada diri sendiri. Tapi syiok okei.

Minggu lepas abah suruh beli kad raya. Sekeping je pun. Tapi aku lupa. Op. Bukan sengaja lupa. Kebetulan waktu aku meronda rupa kad raya pun aku tak nampak. Huhu. Sorry daddy. Kita main tag kat mukabuku je la senang. Apa gunanya teknologi kalau tak guna. Hehe.


Entah nanti zaman budak-budak dari masa depan apa la makna raya pada dorang kan??



No comments :

Post a Comment