Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, August 13, 2012

kad raya dari oversea : tema alien turun menyerang planet bumi


Assalamualaikum

Selamat malam. Wah. Wah. Tak lama lagi dah nak raya. Macam biasa asal datang time nak raya aku jadi stress. Stress sebab kena buat kad raya. Wuwuwu. Tahun lepas kad raya aku dapat sambut hangit dari staff seangkatan. Tapi untuk tahun ni gayanya macam tak ada mood nak buat kad raya sebab buat masa sekarang kepala otak aku agak buntu nak memikir design kejadah apa la yang aku nak buat nanti.  





Sebagai designer yang tak ada pedoman dan arah tuju hasilnya ntah apa-apa aku buat. Dah rupe alien dah aku tengok. Last year temanya kami semua student oversea tak dapat balik raya. Tahun ni kemungkinan temanya tak balik raya jugak. Atas pemintaan boss yang tercinta beliau nak kami semua beraya atas kapal tahun ni. Oh. Kalau ikut hati aku buat tema sponge bob je. huahuahua.

Yang paling comel tu la aku. Muka aku haruslah aku edit comel-comel ye dak? haha.



No comments :

Post a Comment