Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, July 11, 2014

terima kasih nuffnang dan Kastam Malaysia


Assalamualaikum

Selamat pagi yang aman damai sentosa bahagia lagi sejahtera. Hai gadis-gadis comel yang sedang bernafas. Kalau tak bernafas macam mana korang boleh baca blog ni ye dak. Hihu. Dan holla kepada hemsem-hemsem sekalian yang suka bernafas dalam lumpur. Eh. Tak. Bukan dalam lumpur. Tapi bernafas guna rokok. Kiranya ibarat rokok tu penyambung oksigen tercemar untuk korang la.

Aku nak ucapkan terima kasih kepada Nuffnang dan Kastam Malaysia sebab sudi bagi duit. Tapi korang jangan salah sangka terhadap kredibiliti aku sebagai perempuan yang baik budi pekerti dan menjunjung titah sultan dan kerajaan mahupun taat setia kepada perlembagaan persekutuan ini. Duit yang aku dapat itu bukan duit rasuah. Apatah lagi duit suapan. Tapi ini duit untuk iklan juga mari.


Kastam dengan giatnya telah melancarkan Ops Outlet Membenteras Penyeludupan Rokok. Merokok membahayakan kesihatan tau. Orang yang merokok ni pentingkan diri. Kalau nak meninggal pergi la meninggal sorang-sorang. Ni dah la merokok lepas tu hembus-hembus pulak kat tempat awam. Hembus kat tempat yang ada baby-baby comel, cute lagi gebu. Hembus kat tempat yang ada ibu-ibu mengandung. Hembus sana. Hembus sini. Apa korang ingat hemsem sangat ke kalau merokok tu? Tak hemsem langsung kamu tahu. Menyusahkan orang je. Kang kena penyakit kita pulak yang kena bawak pergi hospital. Lepas tu nak kena jaga makan minum pakai berak kencing. Hoih. Cuba la fikir sikit. Kesian kat orang yang kena jaga tu nanti. Kena hadap dan hadam penyakit bawaan rokok korang tu.


Apa yang pasti perokok ni buat pi la nak cakap apa pun. Korang bubuh la gambar scary apa bagai kat kotak rokok tu. Tak akan bagi efek. Okei tak nak bebel panjang lebar padat padu dan jitu. Cukup-cukup sudah. Cukup sampai di sini saja. Huhu.

Tata dengan emosi. 





No comments :

Post a Comment