Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, July 10, 2014

terima kasih nuffnang dan DOVE Hair Fall Rescue


Assalamualaikum

Selamat petang yang sejuknya suam-suam kuku. Nak kata panas tak berapa nak panas. Nak kata sejuk memang tak sejuk pun. Hai gadis-gadis comel yang berambut lurus macam pembaris. Yang berambut kerinting macam maggie. Dan yang berambut ikal mayang ala-ala princess gitu. Rambut itu mahkota wanita. Oleh itu janganlah hendaknya korang buat tayangan unggul pulak. Berdosa tahu. Aku tahu rambut korang cantik, berkilat, bersinar dan begemerlapan. Tunjuk dan kibas-kibas kat suami sudah memadai. Pahala dapat. Hubungan bertambah erat. Cewah. Dan holla kepada hemsem-hemsem sekalian. Yang suka jaga penampilan. Yang suka pebetul rambut. Agar seiring dengan peredaran zaman.


Aku nak ucapkan terima kasih kepada Nuffnang dan Dove Hair Fall Rescue sebab sudi bagi duit. Masalah rambut ni ada macam-macam punca. Sebab pemakanan. Sebab keturunan. Sebab persekitaran. Sebab cuaca. Sebab kehidupan. Sebab tekanan. Dan sebab fikir yang bukan-bukan. Huhu. orang yang berfikir negatif akan jadi stress. Bila stress rambut akan gugur sebab terkejut. Eh. Suka hati aku je buat teori.


Okei gadis-gadis comel dan abang-abang tegap sekalian. Untuk mengatasi masalah rambut DOVE ada perkenalkan produk dia. So korang bolehlah try. Cepat tau. Jangan dah tak ada rambut baru korang nak guna. Time tu korang nak syampoo apa kalau rambut dah tak ada. Haih. Semoga rerambut kroang kembali sihat dan bersinar okei.

Tata. Muah. Muah.  




No comments :

Post a Comment