Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, July 16, 2014

pertandingan rekaan fesyen hadiah bernilai RM2juta untuk dimenangi : tarikh tutup : 24 julai 2014


Assalamualaikum

Selamat petang yang damai. Damai kerana berjaya mengecas energy yang hilang hampir setengah hari. Hai cik adik manis yang gemar bergaya bagaikan puteti raja turun dari kayangan tujuh petala langit bumi. Yang sukakan fesyen. Yang berangan nak jadi macam Tom Abang Sufi. Dan holla kepada hemsem-hemsem, gagah lagi tegap sekalian. Yang berminat nak jadi macam Hatta Dolmat. Kalau tak jadi macam Hatta Dolmat jadi macam Datuk Bernad Chandran pun okei jugak. Bukan takat hemsem, bermotor karrisma bahkan sangat kreatif dalam menghasil design baju yang sangat mustahil orang marhaen macam aku miliki. Huhu.

Untuk korang yang berminat nak jadi pereka fesyen, korang boleh capai impian korang dengan memasuki pertandingan Fashion Pitch 2 anjuran mycreative.com.my. hadiah bukan calang-calang tahu. RM2juta hadiah untuk korang menangi. Berupa modal untuk korang bukak bisnes sendiri. RM2juta weh. Wah. Wah.


Untuk maklumat lanjut bolehlah ke laman web yang tertera ini. www.mycreative.com.my. Selamat berjaya mereka baju unik lagi kreatif. Harapnya tahap kekreatifan korang mengdesign baju tu tak macam enot and didie alias selalu pakai. Huduh untuk tatapan umum. Tapi tak tahu pulak kalau itu yang dinamakan fesyen atau adakah aku sendiri yang buta fesyen. Huhu.




1 comment :

  1. Ada tak apa apa pertandingan utk pereka fesyen lagi. Kalau adatolong inform saya..saya fresh graduate in dip fashion design. Contact me 018 2793185-syaza

    ReplyDelete