Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, July 10, 2014

terima kasih Nuffnang dan IKEA June Sale


Assalamualaikum

Selamat petang yang badanku berbau ikan, daging dan sayur-sayuran. Inilah akibatnya bila pergi pasar pakai baju opis. Bila masuk opis bau pasar menyusuk hidung dan kalbu. Nampak macam suri rumah teres sangat aku ni. Huhu. Hai gadis-gadis comel yang sedang bersedia untuk memperhabihkan duit demi merayakan hari sesuci lebaran yang bakal muncul tak lama lagi. Dan holla kepada hemsem-hemsem sekalian yang sedang buat kira-kira nak bayar duit zakat tak lama lagi. Semoga dimurahkan rezeki korang hendaknya.



Aku nak ucapkan terima kasih kepada Nuffnang dan IKEA JUNE SALE sebab sudi bagi duit. Dah lama terperuk dah CPUV IKEA ni tapi baru sekarang aku ada mood nak update. Bukan tak ada masa tapi busy. Eh.



IKEA ada buat sle sempena bulan June ini. Memang bagus startegi yang IKEA buat. Nak nak pulak bila raya akan muncul tak lama lagi so ini adalah masa yang sangat sesuai untuk shopping dengan penuh berhemah, murah namun tetap berkualiti. Tapi kalau menurut perkiraan sale bulan june ni dah habih dah. Huahua. Tapi tak ada anda jangan bimbang sale tetap IKEA ada buat. So korang kena rerajinkan diri pergi lawat website dorang ya.



Dan sempena bulan puasa ni, bagi korang yang nak rasa keenakan makanan dari IKEA, dorang ada buat buffet. Untuk dewasa and untuk kanak-kanak comel, cute dan gebu. Bagi korang yang kaki makan, kuat makan ia sangat berbaloi-baloi. Oleh itu jom makan sambil membeli belah sayang-sayang sekalian.




No comments :

Post a Comment