Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 10, 2012

memahami orang yang susah untuk difahami


Assalamualaikum

Selamat pagi. Selamat pagi dan selamat ngulor lagi untuk kesekian kalinya. Huahuahua. Boss, sila jangan marah saya. Saya bukan ngulor. Tapi kerja tak ada jadi saya buat-buat la macam ada kerja. Bijak kan saya.

Apa khabarkah korang sekalian? Tension dengan kerja? Ololo. Jangan tension-tension sebab kalau korang tension nanti cepat tua. Betul weh, cepat tua. Nanti korang tak awet muda macam aku. Heh.

Bertambah tension bila buat kerja, kita kena berurusan dengan orang yang boleh buat kita jadi geram. Geram rasa nak cubit-cubit. Huh.


“Ada orang TAK FAHAM dengan apa yang kita faham dan ada orang BUAT-BUAT TAK FAHAM padahal dia MEMANG FAHAM. Kita akan faham kalau orang tu tak faham mungkin sebab dia memang jenis SUSAH NAK FAHAM tapi kita akan bertambah jadi tak faham kenapa orang buat-buat tak faham padahal dia memang faham”


p/s: Apa benda ni mardiana oii!




No comments :

Post a Comment