Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, April 22, 2012

kursus sambil study : can??


Assalamualaikum

Selamat masuk waktu maghrib. Kalau dalam Islam, masuk je waktu maghrib maknanya dah masuk ke hari baru. So, maknanya sekarang dah hari Isnin la kan. Isnin yang sangat malas. Bertambah malas sebab esok kena pergi kursus. Lepas tu ada exam pulak.

Sepanjang minggu ni aku kena pergi kursus. Kalau waktu kerja aku boleh la nak curi-curi study. Kalau time kursus nak curi macam mana kan?

Dan agak busy nak prepare untuk exam weekend ni. Dulu kalau bab baca buku, bab study aku relek je. Tidur tak pernah kalau tak lewat malam. Paling awal pukul4pagi. Paling lewat pun 4pagi jugak. Sampai kena kacau dengan hantu la jugak. Sakan sangat nak pulun. Hik.  

Dulu aku kalut pun tak kalut macam sekarang. Sekarang ni nak baca buku pun rasa macam azab. Tengok buku je, tu belum sentuh buku aku dah terlena macam la aku study kuat sangat. Lena bukan main-main. Tidur kuat-kuat. Tak ingat pulak tu. Haih. 


Please la Mardiana jangan malas-malas lagi tau. 


 

No comments :

Post a Comment