Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, April 11, 2012

bila perempuan melawa lelaki pulak yang perasan


Assalamualaikum

Selamat tengahari. Makan bihun sambil hirup homemade tomyam. Rasa macam nak nangis sebab terlalu dan terlampau sedap. [Huhu]. Bertambah rasa nak menangis sebab makan seorang diri. Ah! Alangkah bestnya kalau ada teman. Cewah.

Tadi tengok wanita hari ini.  Aku tengok sebab aku terpaksa. Aku terpaksa sebab aku tak ada pilihan. Aku tak ada pilihan sebab tu je channel best yang ada. Tajuk dia wanita anggun apa kejadah ntah.

Bila aku tengok lepas tu aku terfikir sebab aku suka berfikir, orang lelaki selalu kutuk-kutuk perempuan sebab perempuan suka melawa. Ok what perempuan melawa kan? 


Lepas tu dorang cakap orang perempuan kalau melawa tak lain tak bukan nak goda dorang la tu. Haha. Kesian. Lupa pulak lelaki kan sepisis manusia yang cepat perasan.

Kan?
Kan?

Tapi girls, korang jangan nak melawa over sangat. Kang boleh jadi maksiat pulak. Melawa yang sederhana pun ok dah. Baru la boleh jadi pilihan bakal ibu-ibu mertua. Relek je mata nak memandang. Ya tak?
 



No comments :

Post a Comment