Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, October 26, 2011

kalau dah glamour buat apa pun orang nampak glamour


Assalamualaikum

Hai girls and boys yang glamorous sekalian.

I’m sure kalau orang glamour buat apa pun nampak glamour kan? Hatta dia makan nasik kat tepi jalan pun serius nampak glamour habis. Walaupun apa yang dimakan tu hanyalah makanan biasa-biasa je. And then waktu tu most of us akan cakap;

“wei, kool je dia kan, makan kat tepi jalan je” 

Well kalau ikutkan tak ada menda pun makan kat tepi jalan tu, tapi disebabkan dorang tu orang glamour maka dengan secara otomatiknya korang akan rasa itu adalah suatu benda yang sangat kool.


Lepas tu kalau orang glamour ni buat apa je mesti kompem akan dapat perhatian yang berlebih-lebih pulak. Maklumlah orang glamour. Tambah-tambah kalau korang tu orang glamour yang comel atau sepisis ensem kacak bergaya vavavom punya tip top. Cungkil gigi pun orang puji-puji. Mesti korang punya admire akan cakap;

“comelnye dia cungkil gigi. Muka cute gila” 
“mak ai, tu baru cungkil gigi dah terserlah keenseman dia cuba kalau dia buat benda lain pulak. Mesti cair beb” 

Tapi cuba kalau korang yang tak berapa nak glamour tu yang cungkil gigi, lepas tu korang pergi pulak post pic korang kat fb. Silap-silap boleh muntah darah orang yang tengok.

Orang glamour ni selalu diberi perhatian dan diperhatikan. Kalau korang glamour, lepas tu ada pulak blog mesti dalam masa beberapa kerdipan mata korang punya followers akan bertimbun-timbun. Kalau korang ada fb pulak mesti friends request berderet susun tunggu approve. Korang tak perlu bersusah payah blogwalking ke hulu-ke hilir, sapa orang tu sapa orang ni dengan harapan orang lain akan singgah ke blog korang macam yang selalu aku buat. Hahaha. Kalau fb pulak korang tak payah bersusah-payah add friend yang ntah dari cerok mana ntah untuk penuhkan ruang friend list korang. Kang kalau kawan tak ramai takut orang cakap korang tak berkawan pulak kan. Padahal kawan yang ramai tu kenal berapa kerat jari je pun.


Lepas tu bila korang dah ada fb ke blog ke twitter ke, korang post perkataan “hai” aku dengan begitu konfidennya berani bet yang kompem berduyun-duyun orang berebut nak like post tu. Lepas tu semua pakat berebut nak komen apa bagai. Cuba kalau aku yang buat post tu. Mesti pandang pun tak nampak. Haha. kalau korang tak percaya cuba korang tengok.

anyway, best ke jadi glamour? uhuh!~


No comments :

Post a Comment