Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, August 7, 2014

terima kasih nuffnang dan AirAsia Korea Sale


Assalamualaikum

Selamat pagi. Hai gadis-gadis comel yang sedang dalam mood bercuti tapi kena kerja. Aku paham perasaan korang. Tapi nak buat macam mana kalau tak kerja korang tak dapat duit. Bila tak dapat duit korang tak boleh nak bershopping. Bila tak dapat shopping kena duduk diam-diam kat rumah tengok dinding sampai lebam. Oleh itu marilah kita bekerja. Simpan duit banyak-banyak agar masa depan lebih cemerlang, poket terbilang dan hidup pun gemilang. Huhu.


Aku nak ucapkan terima kasih kepada Nuffnang dan Asia Asia Korea Sale yang sudi menaja blog ini. Dan untuk korang yang masih dalam fasa nak bercuti jom aku bawak korang ke Korea. Tapi pakai duit sendiri la. Kita jenjalan ala-ala Running Man gitu. Baru cuti happening. Kalau nak bercuti jangan serius-serius. Sangat tak seronok nak hadam segala keindahan yang ada bila korang berada dalam mood yang serius. Cukup-cukuplah serius time kerja je.


Kalau nak honeymoon pun syok jugak. Waktu tengah ada sale ni lah korang boleh pulun peluang yang ada. Cepat la grab peluang yang ada. nak buat surprise untuk yang tersayang pun okei jugak. Kalau tak ada orang yang tersayang, buat surprise untuk diri sendiri pun okei jugak. Huhu.

Okei readers. Selamat bercuti. Pergilah melancong. Rehatkan minda. Kerja tu sampai meninggal pun tak akan siap. Serius. Bagi reward kat diri sendiri. kesian kat badan tu.




No comments :

Post a Comment