Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, December 13, 2012

muka macam heliza helmi : eh!~


Assalamualaikum

Hai gadis-gadis. Yang semestinya comel. Cantik. Uhuh. Sangat tertarik dan menarik. Dan hello kepada jejaka-jejaka yang wow. Yang berpoket tebal. Bila poket tebal otomatik muka korang jadi tersangatlah hemsem macam baru keluar dari oven. Eh bukan. Macam baru keluar dari spa. Serius tak tipu.  

“Eh! Eh! Muka akak macam heliza helmi la..”

Aku tersipu malu.. Tanpa dipaksa-paksa hidung aku terus kembang dua depa. Ada dua kelopak hidung maka jadi dua depalah kembangnya.
Tak lama lepas tu owh.. Tak jadi nak kembang.

“akak yang sebelah akak tu.. muka macam heliza helmi..”
“Owh. Itu adik akak. Eheh. Comelkan..”
 "aah.. comel macam akak jugak.."

Yes. motif tercapai. Nak dorang puji aku jugak. Muahaha. 

"B, [panggilan untuk adik].. muka hang macam neelofa la.." kata makcik sebaya aku.

Owh. rasa nak terkeluar laksa ikut hidung. Cepat-cepat ambik tisu. Kesat hidung laju-laju. Kali ini hidung aku kembang sebelah depa. Lagi sebelah kuncup kembali ke bentuk asal. Haha. Love you lah adik.




No comments :

Post a Comment