Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, December 2, 2012

diskaun zoo taiping 30% : jom la ramai-ramai


Assalamualaikum

Selamat malam yang hujan turun mencurah-curah. Menderu-deru. Lama sungguh la hai aku tak update blog ni. Mood tak berapa nak ada. Hati tak berapa nak baik sangat rasanya. Wuhuhu.

Okeh. Aku nak buat satu promosi. Macam biasa promosi masuk Zoo Taiping. Bukan secara percuma tapi ada diskaun. Nak percuma boleh tapi korang kena bagitahu aku awal-awal so bolehlah korang masuk guna nama aku. Heh. You see baik kan aku. 


4hb Disember2012 ni ada carnival Taman Tasik Taiping. Aku dengan paksa relanya kena buat show. Yes. Kena menyanyi-nyanyi untuk hiburkan para tetamu and pengunjung yang ada. Macam penyanyi kaberet aku rasa kamu tahu tak. Aku tak suka dan aku sangat benci dengan keadaan ini. Sobs!~

Okei kembali ke topic asal. Silalah datang beramai-ramai ke Zoo Taiping. Tiket diskaun from 8.30am until 1.00pm. don’t miss it. Eceh. tontonilah aku menyanyi nanti. Argghhh!~




No comments :

Post a Comment