Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 7, 2012

lelaki dan perempuan : 2 kali 5


Assalamualaikum

Selamat malam. Malam-malam buta macam ni tiba-tiba aku terhidu bau nenas masak lemak. Cis.

Sekarang ni musim orang jadi burung hantu. Ramai lelaki jadi kalut. Semua pakat kalut duk sibut nak mengadap TV tengah-tengah malam. Nak tengok bola. Aku pun kalut jugak. Kalut dalam sarang. Hehe.

Aku pelik. Apa benda la yang dorang duk syok sangat tengok bola tu. Aku tak faham. Bola je kot. 


Kawan aku pernah cakap macam mana perempuan rasa bosan dan tak faham kenapa lelaki suka tengok bola yang hanya tergolek-golek, macam tu jugak lelaki  rasa bosan dan tak faham kenapa perempuan suka shopping sambil membelek, melihat dan memegang tapi akhirnya tak membeli.

Ahah! 





No comments :

Post a Comment