Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, November 29, 2011

nak tidur : tidur itu suatu anugerah


Assalamualaikum

selamat malam yang malam orang dah nak tidur.

aku ada masalah. aku ada masalah tidur. kadang-kadang aku boleh tidur dengan cepat, kadang-kadang aku boleh tidur lewat, kadang-kadang aku tidur lama, kadang-kadang aku tidur sekejap je. tapi yang pastinya dalam pusingan tidur tu mata aku mesti jadi macam mata panda. itu pun masalah jugak tu. tidur ada kena mengena ke dengan berat badan? ada orang cakap kalau lebih tidur nanti badan cepat gemuk. yeke? aku overdose tidur tak jadi apa pun. lepas tu fakta berubah pulak, ada orang cakap kalau overdose tidur badan akan kurus sebab banyak habiskan masa dengan tidur dan kurang makan. ye ke? aku tidur lepas tu bangun dan makan dan makan banyak-banyak. masih tak berubah apa pun. tapi aku gembira sebab aku macam tu jugak. tak berubah apa pun. tapi yang pasti yang buat aku tak gembira aku masih tak boleh nak tidur. bila aku dapat tidur aku jadi macam beruang koala. lepas tu mata aku jadi macam beruang panda. bila aku tak dapat tidur pun sama jugak. mata aku tetap jadi macam beruang panda. beruang panda yang kurus macam lidi. boleh korang bayangkan beruang panda berkepala besar tapi badan macam lidi  kepala macam nak menyembah bumi. huduh bukan.


aku tak nak tidur macam ni. forever alone. haha.


p/s: aku nak tidur


No comments :

Post a Comment