Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, November 29, 2011

manusia sentiasa nak jadi hebat


Assalamualaikum

selamat malam lagi dan lagi dan lagi.

Dulu kecik-kecik aku selalu tengok power rangers. Aku pilih warna pink sebab dia perempuan power rangers yang berwarna pink. Aku rasa dorang tu hebat sebab dorang boleh lawan dengan raksasa yang nampak hebat daripada dorang tapi bila lawan kalah jugak akhirnya. Waktu tu ada jugak superhero nama batman. Aku tengok cerita batman lepas tu aku sedih and rasa batman tu jahat, penguin tu baik sebabnya penguin duduk dalam longkang. Batman duduk tempat best. Aku rasa penguin tu memang patut pun tak kawan dengan batman sebab batman tak ajak penguin tu tinggal dengan dia. Sampai takat tu je aku ingat cerita pasal batman dan penguin yang bulat tu.

Last week abah aku baca tentang batman nak pencen. Lepas tu abah aku tanya batman ni kerja apa dia nak pencen? Adik aku jawab batman tu kerja dia jadi batman.

 kamu boleh? 


p/s: tadi jumpa tora dan dengdang. nak beli tapi malu (--)"

No comments :

Post a Comment