Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 2, 2011

lata kinjang : here we come

Assalamualaikum
bagi mengubat kedukaan aku sebab tak dapat nak tunjuk pic yang menarik and best di sekitar Taiping maka dengan ini aku persembahkan lokasi perjalanan aku bersama adik aku, sepupu kecilku aka our photographer dan makcik-makcik ku ke Lata Kinjang, Tapah. kami tak mandi golek-golek guling-guling dalam sungai pun. just cuci mata and bergambar bersuka ria je. tapi disebabkan kami semua obses dengan laksa maka aku sajikan pic kami bersama-sama dengan laksa je lah. ^^

Adik gembira makan laksa
baju pink ni makcik aku. adik mama aku. sebaya dengan aku. single mingle available. ^^
yang hujung baju merah tu makcik aku. adik mama aku jugak. sebaya dengan adik aku. beliau terlalu obses dengan laksa.

Tak banyak pic aku bubuh sebab waktu nak download tiba-tiba internet pulak malu-malu kucing. huh!~

No comments :

Post a Comment