Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 27, 2010

shooting dan boss

okei, bukan aku yang shooting ya tapi aku lalu je tempat orang bershooting. cuma aku nak tekankan disini kehadiran mereka amat mengganggu perjalanan lalu lintas kaki aku. aku ni dah la sepisis manusia yang hanya tahu menghala jalan satu hala je. tak reti nak belok-belok cilok-cilok jalan lain, lepas tu boleh pulak ada orang buat roadblok dekat tempat aku selalu lintas-lintas jalan-jalan nak pergi kerja. dan akibatnya aku telah terlewat sebab tersesat jalan. housemate aku dah berapa kali tunjuk jalan yang benar andai kata jalan yang aku selalu lalu tu dirodblok, tapi aku buat tak heran. adek aku pulak dah banyak kali bawa aku pusing-pusing satu kawasan tunjuk lorong-lorong tikus yang boleh aku susup, tapi sekali lagi aku macam biasa buat-buat lagi tak heran. dan akibatnya, nah! ambik. tersesat dan akhirnya aku tersampai lambat ke office. boss aku nampaknya mendahului aku. masuk ja office apa yang aku buat bagi mengkoolkan boss aku adalah tiga langkah sahaja. mula-mula bagi salam, lepas tu sengih-sengih and last terus buat kerja dengan begitu serius macam aku ni busy sangat-sangat dah. haha. taktik berjaya sebab boss aku dalam keadaan mood yang sangat baik mungkin sebab perot beliau sudah kenyang lalu beliau sangat hepi dan tak ada perasaan nak marah aku. terima kasih boss sebab tak marah saya yang cumil ini. ;p

actually boss aku adalah sepisis manusia merangkap boss yang tersangatlah baik. sepanjang aku kerja dengan beliau tak pernah sekali pun beliau marah kat aku. selain baik beliau juga sangat kool and sporting abeh. tapi ini minggu terakhir aku berkhidmat dan memerah otak untuk kerja-kerja beliau. next Monday aku kerja dengan boss baru di Taiping. okei warga Taiping sila sambut kehadiran aku dengan senyuman ya. i'm coming!~

No comments :

Post a Comment