Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, December 30, 2010

sayonara sayonara sampai berjumpa lagi

hari ini hari khamis 30hb Disember 2010. hari terakhir bagi aku setelah berkelana mengais rezeki di celahan bangunan UPSI ini selama hampir 9 bulan lamanya. dua hari lagi masuk tahun baru. 1hb Januari 2011. kalau tarikh cantiknya ditulis dalam bentuk macam ni 1.1.11. tahun baru, kerja baru, tempat tinggal baru, jiran baru, housemate baru, officemate baru, kehidupan baru, semua serbi baru. dekat sini aku di tempatkan di sebuah bilik yang terasing daripada manusia-manusia lain. aku duduk sorang-sorang. pergi kerja sorang-sorang. makan sorang-sorang, perah idea sorang-sorang, cakap pun sorang-sorang. tak best. tapi yang best aku boleh tidur time tak ada kerja. bukan aku suka-suka nak tidur ya. boss aku yang bagi tidur kalau tak ada kerja. aku pun tidur la. kat sini aku juga boleh makan sesuka hati aku sambil goyang kaki tengok tv. kerja seterusnya aku tak tahu macam mana. hope boleh survive bila aku ada kat sana nanti. wehehe. Taiping i'm coming with love. ^^

okei. kat depan tu meja boss. hari-hari boss mengadap aku, aku mengadap boss. dekat sebelah kanan ada artifak segala kertas dan fail yang bertimbun tu adalah hasil kerja aku dan akan di pass kan kepada pengganti aku nanti.

No comments :

Post a Comment