Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, December 29, 2010

beliau sangat ensem. sungguh!

Assalamualaikum.

aku suka tengok mamat bawah ni sebab beliau sungguh ensem. [hoho]. anyway, this entry is about aquarium decoration was created by this ensem guy. aku tak tahu macam mana mata aku boleh nampak dia ensem padahal nampak dari sisi ja. haha. layan kan je. serius comel. serius cun. makhluk ciptaan Tuhan yang bernama manusia ini tersangatlah kreatif dan mempunyai otak yang tajam dalam menghasilkan karya yang diluar jangka. otak aku tak tergolong dalam kategori ini dan agak tumpul ya. mungkin sebab aku malas nak berfikir kot. sila layankan mata anda dengan hasil kreativiti seni akuarium yang tersangat superb ini. enjoy!~

nampak kool je. rasa macam nak duduk-duduk dalam akuarium ni
ini lah dia sipembuat seni yang kreatif tu. handsome tak? handsome kan. handsome macam akuarium. beliau ambil masa sampai 1 tahun untuk mencomelkan akuarium ni. menurut firasat aku beliau ini seorang yang penyabar dan teliti. kalau tak sabar dah lama pecah akuarium tu.


No comments :

Post a Comment