Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, December 24, 2010

oyeay!~ akhirnya

yeay. setelah 2 hari 2 malam aku menggerudi akhirnya siap jugak blog aku ni. blog yang tak berapa nak jadi macam blog sangat. tapi takpa. pelan-pelan kayuh. untuk permulaan, blog ni simple je. simple mcm tuan dia jugak lah. aku adalah sepisis manusia yang tersangatlah simple. kesimplelan aku telah menyebabkan adek aku naik rimas dengan aku. simple dari segi pakaian. aku rembat ja apa yang ada and sesimple yang boleh aku pakai. adek aku ugut kalau nak bejalan dengan dia pakai kemas-kemas jangan tangkap muat. huhu. aku akur. kalau pegi jalan-jalan aku amat memerlukan adek aku sebab aku fail kalau kena berdepan dengan bab-bab yang melibatkan lalu lintas ni. takut weh. simple dari segi makanan. aku jenis makan tak memilih. yang penting kena ada nasik, nasik dan nasik. aku suka sangat dengan nasik. obses dengan nasik. makan nasik best sebab boleh buat perot aku hepi. makan nasik jugak best sebab aku sepisis manusia yang makan banyak mana sekali pun berat aku tetap maintain selim melim. i like. ya! aku suka yang simple. semua yang simple aku suka. 

aku ada tengok macam-macam jenis blog yang wujud kat muka bumi ni. ada yang pasal IT, ada yang pasal pendidikan, hiburan, gosip menggosip, info-info pelik, macam-macam lagi lah. tu tak temasuk blog-blog yang tuan-tuan tanahnya bermuka cute mute. bila aku tengok, intai-intai baru aku  perasan yang Malaysian girls ni comel-comel belaka. kecuali aku yang agak tersasar jauh dalam kategori cute mute ni. weeeheehee!~


No comments :

Post a Comment