Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, December 9, 2014

sembilan disember 2014


Assalamualaikum

Hai guys. Rindu aku? Kalau rindu angguklah laju-laju. Huhu. Aku tak tahu nak update apa. Isi kandungan semua dah ada dah. Cumanya bila aku nak bubuh dalam blog ni, aku tak berapa nak ada idea untuk diperkembangkan dengan lebih padu, padat dan jitu. Dulu aku sangat kreatif. Sampaikan ayat-ayat dalam blog ni boleh menyebabkan aku jadi syok sendiri lalu ketawa tersipu-sipu malu. Aku apa peduli dengan kata-kata dari orang lain. Janji aku rasa best aku bantai gelak sorang-sorang.


Tapi itu dulu. Sekarang ni dah tak macam dulu. Aku tak tahu kenapa. Aku kadang-kadang agak busy. Eh. Bukan agak busy. Tapi memang busy. Nak nak pulak sekarang ni komitment aku untuk menguruskan kilang sendiri semakin tinggi. Yeah. Kamu orang ingat senang ke nak uruskan kilang taik mata ni. Kalau time hujung minggu permintaan nak menyahtinja taik mata makin menjadi-jadi. So aku tak boleh nak melengahkan masa.

Okeilah. Kepada cik adik manis, kakak-kakak jelita dan abang-abang tegap sekalian. Aku akan cuba buat yang terbaik untuk entri yang akan datang. Tapi aku tak janji tau.

Hahaha.




2 comments :

  1. salams mar, hehheheheh tergelak akak tau...semoga sentiasa sihat selalu ya....:)

    ReplyDelete