Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 15, 2014

maybank #ilove campaign


Assalamualaikum

Selamat berhujung tahun. Hujung tahun macam ni biasanya macam-macam agenda menarik yang dirancang. Dan antara benda yang paling sinonim dengan manusia bila nak tiba hujung tahun ini adalah berkaitan dengan azam. Kalau tanya aku tiap tahun azam aku nak cari pewaris kecomelan. Rasanya dah empat tahun kot aku duk renew azam yang sama tanpa rasa jemu tanpa rasa malu. Hihu. Dan alhamdulillah pewaris kecomelan tu ada dalam perut ni. Yeah. Senyum lebar-lebar.

Dan untuk korang yang nak kan kelainan apa kata korang datang ke maybank. Sekarang ni maybank ada buat kempen i love maybank. Mana tahu kot rezeki korang kan. Kempen ni ada enam bahagian. Iaitu I Love Polo Sedans, I Love 100% Cash Back, I Love 100 M2CCash Back, I Love Balance Transfer, I Love Bonus Airmiles dan I Love My NewHome.



Menarik kan? Jadi jom la beramai-ramai memeriahkan suasana pertandingan. Mana tahu kot boleh menang sebijik Polo Sedan. Lepas tu boleh tayang depan rumah bakal mentua. Huhuhu.

Okei. Terima kasih Maybank selaku bank rimau sebab sudi menaja blog ini. Semoga Harimau Malaya menang Piala AFF 2014. Dengan harapan nanti kami warga malaysia ni bolehlah bercuti. Huhu.




No comments :

Post a Comment