Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, December 5, 2014

produk review : resepi MARIGOLD


Assalamualaikum

Selamat petang. Tudia. Mata bengkak sebab tidor overdose. Lepas tu datang opis buat-buat muka macam comel pulak Mardiana ni. Hok!

Hai gadis-gadis semasa terkini hiburan sensasi. Zaman sekarang ni, sebagai gadis yang hidup dalam dunia yang penuh dengan kemodenan orang selalu pandang senget kat gadis-gadis sebab wujudnya persepsi bahawa sesungguhnya barang siapa yang lahir pada zaman wawasan 20sen20sen maka secara otomatiklnya golongan itu tidaklah pandai memasak. Asyik makan tido melaram. Oh mai. Aku tahu. Ini semua mesti konspirasi yang diwujudkan oleh kaum lelaki untuk menjatuhkan maruah dan kredibiliti orang perempuan kan? Cis! Berani anda!


Tapi untuk gadis-gadis, anda jangan bimbang dengan tomahan yang tidak berasas itu. Sekarang ni kan zaman teknologi. Kalau tak pandai masak apa ada hal. Google je resepi. Keluarlah macam-macam agenda masakan. Bukan berdosa pun kalau tak pandai masak. Apa yang penting rajin. Ye dak? Yeah.

Aku pun tak pandai masak jugak. Jujur kan aku. Tapi tak pandai tu aku cover dengan rajin. Haha. Untuk korang yang buntu, aku syorkan korang pergi masak guna produk MARIGOLD UH. Korang jangan ingat MARIGOLD ni susu untuk minum je. Korang boleh masak macam-macam benda. Dan kalau rajin bolehlah prektis memasak untuk mak metua. Hihu.

Terima kasih MARIGOLD UH sebab menaja blog ini. Love you lah.
Muaahh cikeeddd.




No comments :

Post a Comment