Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 29, 2014

dua puluh sembilan disember 2014


Assalamualaikum

Korang mesti tak percaya kan kalau aku bagitahu kat korang yang aku sebenarnya tengah baring atas kerusi ofis sambil menaip entri untuk hari ni. Kaki pulak aku letak kat atas motherboard. You see. Betapa kecik molek comel cutenya aku, sampaikan aku boleh baring-baring atas kerusi ofis. Syurga sangat kamu tahu. Nak nak pulak dengan teknik ini jugak orang lain tak perasan akan kewujudan aku kat sini. Bhaha. Nak nyorok pun boleh. Syurga. Syurga.

Eh. Eh. Tapi korang jangan silap sangka pulak. Aku bukan tak buat kerja. Aku rehat-rehat je. Sambil rehat aku cari idea nak update entri. Aku sebenarnya suka baca entri-entri aku yang lepas. Dah baca aku gelak-gelak kecik. Rasa kelakar dan cute sangat diri ini. Huhu. Mesti korang menyampah kan? Tak baik tahu menyampah kat aku. Tuhan tak suka.


Aku tak tahu la aku ni sebenarnya semakin tua ke atau semakin meningkat dewasa. Aku tak paham kenapa aku dah tak boleh nak buat entri yang macam dulu-dulu. Yang boleh buat aku gelak-gelak. Yang boleh buat aku hepi. Walaupun hakikatnya tak ada isi menarik pun. Dan macam biasa ayat semua macam bangang je bila baca. Huhu.

Tak apa lah. Aku tengah cuba nak sedut aura kegemilangan aku dulu.
Slruuppppp!




No comments :

Post a Comment