Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, April 16, 2014

enam belas april, 2014


Assalamualaikum

Selamat tengahari yang sangat sejuk. Wah. Rasa macam duduk kat Cameron Highland je kekdahnya. Sejuk-sejuk gitu. Kenapa Cameron Highland bukan Genting Highland? Ye la. Aku ni stok-stok Cameron je pernah pergi. Nak pergi Genting Highland jangan haruslah. Gunung Kinabalu pun dalam mimpi je. Apatah lagi kalau nak pergi ke antartika. Wahaha.

Syoknya lah hai kalau dapat pergi bercuti dengan suami tercinta lagi disayangi dan dikasihi. Jalan-jalan. Makan-makan. Kejar-kejaran. Waha. Indah.



So, jalan penyelesaiannya adalah dengan berangan. Bukak fridge dan tingkatkan suhu ke tahap semaksimum yang mungkin. Pejam mata rapat-rapat dan tarik nafas dalam-dalam. Bayangkan tengah main salji kat oversea. Woha. Tetibe je ada bau ikan dari dalam peti sejuk. Tak apa. Anggap je korang tengah bagi panguin makan sebenarnya. Sobs.

Dalam keadaan sejuk ni sempat lagi aku tengok statistik. Orang yang datang ke blog ni ada peningkatan yang sangat memberangsangkan. Semalam tiga orang, hari ni up jadi empat. Huahua. Tak apa. Ada jugak nombor daripada langsung tak ada kan? Kita kena positif. Positif mardiana. Positif. Huehue. Yela. Blog pun dah lama tak update. Lepas tu kalau update, cerita langsung tak best. Syok sendirik pulak tu. Dah tu gelak sendiri-sendiri. Mana ada orang nak baca ye dak?

Okei. Aku nak pegi makan.
Lapa.




2 comments :

  1. yela kak nana...syok sendiri...lau xde follower lg best nk syok sendiri...iye dak?

    ReplyDelete