Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 24, 2014

dua puluh empat april, 2014


Assalamualaikum

Selamat petang kepada hadirin dan hadirat sekalian. Waha. Dah macam public speaking dah kekdahnya. Sekarang ni dah pukul 1.30petang. Dan seharusnya waktu macam ini adalah waktu aku meletakkan kepala aku di atas meja opis. Kalau aku tak tidor nanti aku pening-pening. Bila aku pening-pening aku perlu pakai minyak cap kapak bergelen-gelen bagi mamberikan kelegaan yang maksima dan berganda. Tapi bila aku pakai minyak angin otomatik akan timbul spekulasi dan gossip liar. Huhu.


Sekarang ni aku tak boleh tidor sebab aku terlalu letih. Letih tahap super zargon. Gaya macam angkat kayu balak letihnya. Huhu. Lately aku dah jarang sangat nak menaip apatah lagi nak menulis. Aku lebih banyak buang masa dengan baca blog orang. Lepas baca baru dapat idea. Bila dapat idea dan dan tu pulak aku rasa ngantuk nak tidor. Macam tulah rutin hidup aku. Mardiana dan tidor berpisah tiada. Huuuu.

Petang nanti aku kena pergi koir. Ya. Koir kamu tahu. Koir. Aku pelik sungguh sejak aku kecik sampai la dah masuk alam kerja ni asal ada je event mesti aku kena join. Buat itu. Buat ini. Susun itu susun ini. Taip itu taip ini. Dorang tak tahu ke aku ni dah la pemalu. Pemalas pulak tu. Kompem-kompem la event yang aku kena handle tu akan gagal dengan penuh bergaya. Apa dorang tak serik-serik ke dengan kegagalan terancang aku yang terdahulu? Huhuhu.




2 comments :