Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 26, 2014

dua puluh enam mac, 2014


Assalamualaikum

Selamat petang. Aku sekarang dalam opis. Berada di tingkat 5. Sedang menulis blog sambil mengadap luar tingkap. Ah nampak benar nipu aku ni. Meja aku mana ada ngadap tingkap pun. Padahal ngadap dinding. Tapi aku buat-buat ayat konon ngadap tingkap dengan harapan aku akan dapat bagi korang imagine sebuah view yang indah. Haha. Jap. Jap. Korang mesti ingat aku tengah ngulat kan? Buat blog time opis hour. Korang silap sebenarnya. Aku bukan ngulat tapi tengah buat regangan otak. Huahua.

Aku ada bela ikan. Ikan sepat ronggeng empat ekor. Orang cakap bela binatang boleh hilangkan stress. Tapi aku jadi makin stress bila ikan-ikan aku kaki pukul rupenya. Harap muka je comel. Cute mute. Dah la kaki pukul kuat makan pulak tu. Asal orang lalu je mengelupur mintak makan. Kalau tak bagi makan protes cabut pokok-pokok yang ada. Stress tahu.


Time nak beli kat kedai tu memasing punya lah bersopan santun duduk dalam akuarium. Bila dah beli, hah ambik kau. Bapak ganas gila. Makan pun kuat gila. Asyik menguyah je. Perut dah jadi bulat sampai muka pun dah jadik kecik.

Okei girls. Kalau korang suka bela ikan, nanti bila nak bersuami pilihlah suami yang suka bela ikan jugak sebab nanti korang tak perlulah nak bersusah payah cuci akuarium. Nescaya dengan segala keringat dan sepenuh kasih sayang beliau akan bantu anda jugak. Sambil tu korang buat-buat la busy cuci akurium. Padahal korang tak cuci mana pun.

Mihmihmih.

Alamak. Boss buat rondaan. Minimize laju-laju.




No comments :

Post a Comment