Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 13, 2013

Ambi Pur Contest : berangan kuat-kuat


Assalamualaikum

Selamat petang yang dah masuk ke waktu magrib. Mari menunaikan solat sambil berdoa agar apa yang diimpikan menjadi kenyataan. And yeah. Hello to all gadis-gadis comel yang seharusnya comel. Yang selalu berharap agar apa yang diharap mampu digapai dan hai kepada hemsem-hemsem boy yang selalu berdoa agar apa yang ingin dicapai menjadi kenyataan.

Okeh. Dear readers. Aku ada masuk pertandingan. Saja gatai nak masuk. Masuk pun sebab nak menggatai ja motifnya. Muahaha. Aku masuk Ambi Pur Contest. Snap pic and submit slogan yang dorang nak. Disebabkan aku mempunyai daya kekreatifan tertinggi tahap super saiya maka aku bercadang snap pic ikut pantulan cermin mata cap Ray Ban tiruan itu. 


Aku rasa macam hebat je sebab orang lain semua snap pic direct to the point. Wah ayat budget menang. Hakhak. Hasilnya picture yang aku snap dah macam bunguks je rupe dia. Aku paling benci bila baca part slogan. Rasa nak menyumpah lalu muntah darah. Aku rasa macam bukan aku yang taip slogan tu. Ah tapi aku tak pedulik. Janji aku boleh masuk walaupun aku tahu aku tak akan menang. Eceh ayat merendah diri pulak.

Hadiah dia dapat bawak balik dengan sepenuh kasih sayang sebijik kereta Suzuki Swift. Kalau tak dapat hadiah dapat suami yang hemsem macam pengacara pertandingan tu pun jadi la. Eheh. Lari tajuk pulak!






No comments :

Post a Comment