Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, March 25, 2012

nak masuk Zoo Taiping free sila sebut nama aku tiga kali



Assalamualaikum

Selamat malam. Dah malam ni biasanya masing-masing duk kalut masuk dalam sarang masing-masing. Tapi ada jugak yang kalut nak berjalan meronda waktu malam. Sekali sekala sedut udara malam best jugak kan?

Disebabkan wilayah jajahan aku sekarang ni berada dalam Taiping, so for this year aku nak promote lagi Zoo Taiping. Kenapa Zoo Taiping? Sebabnya suka hati aku la kan. Haha.

Untuk korang yang nak masuk Zoo Taiping secara diskaun korang boleh klik kat link ni. Valid sampai 31 Disember 2012. Datang la ramai-ramai ye. 


Kalau korang orang Taiping, korang dengan bangganya boleh dapat diskaun serta-merta tanpa perlu pakai kupon yang ada. Tak silap aku up sampai 30% kot. Kalau silap tu tandanya korang tertipu. Haha. Tapi betul la weh. Ni tak main-main.

Kalau korang pergi dengan aku pulak korang boleh masuk free. [serius ni pun tak tipu]. sebab apa? sebab Taiping kan wilayah jajahan aku. Haha. you see, tak rugi kalau berkawan dengan aku ni.



No comments :

Post a Comment