Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, March 24, 2012

let me show you the way


Assalamualaikum

Hai girls and boys yang rasa diri anda sangat best. How are you today? It must be great right? Haruslah kan. Haha. Ok. Kembali serius.

Ya kamu. Kamu, kamu dan kamu. Aku nak tunjukkan kamu semua tentang sesuatu. Tapi bukan sekarang aku nak tunjuk. Aku nak tunjuk bila tibanya waktu yang sesuai.

Dan terima kasih kepada kamu. Ya. Kamu dan kamu lagi kerana kamu semua telah berjaya membuatkan aku untuk tunjukkan tentang sesuatu itu.

Tapi kamu, kamu dan kamu. Ya. Kamu lagi. Jangan risau sebab apa yang aku nak tunjuk tu tak akan effect kamu semua punya life. Kalau effect pun hanya sedikit sahaja. Ia itu mental kamu. Itu pun kalau kamu, kamu dan kamu semua sedar tentang apa yang aku cuba nak tunjukkan.



Mardiana: aku sebenarnya boleh dapat lebih daripada apa yang aku ada sekarang. Betul. Tak tipu. 




No comments :

Post a Comment