Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, March 25, 2012

ice cream magnum choco cappucino : tak sedap pun


Assalamualaikum

Selamat petang selamat malam

Hello girls yang suka makan icecream and boys yang suka main dota sekalian. How are you today? Fine? Ok.. good. Petang-petang sangat syiok andai kata korang habiskan masa korang makan bersama-sama Makan tepi tasik sambil tengok orang kayuh itik dengan bersungguh-sungguh. Makan icecream ya. Makan icecream. Baru la nampak kool.


By the way, aku suka sangat makan icecream. Aku tak makan cekelat. Aku tak makan jajan. Aku tak makan kerepok. Aku tak makan biskut. Aku jugak tak makan kuih muih. Aku hanya sukakan icecream. Icecream tu pulak aku hanya makan cap walls je. Ya cap dinding kot. Haha. Budget macam anak orang putih. Puii.

 nak menitik air mata

Tadi aku makan icecream magnum. Makan magnum choco cappuccino kat tepi tasik. Serius cakap icecream ni tak sesedap magnum chocolate truffle. Sebabnya aku bukan penggemar kopi. Kepala aku pening weh makan icecream ni. Pekat sangat rasa kopi dia. Dah tu manis gila la pulak. Boleh kudung kaki kalau selalu makan. Huhu.  


 kesimpulannya : tak sedap. wuwuwuw.



No comments :

Post a Comment