Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 19, 2011

hari selasa yang macam hari ahad

Assalamualaikum

hari ni aku cuti bersempena dengan keputeraan sultan aku sultan azlan shah yang ke 83. DAULAT TUANKU. aku ambil cuti sampai jadi 4 hari. duduk rumah berguling-guling. aku punya plan nak bejalan sakan. tengok-tengok lari program. huhu. adek busy, abah busy. aku and mama je tak busy. kitorang buat-buat busy kat rumah layan kucing baru adek. 

sebelum bertolak nak balik sarang. duduk dgn gaya kureng supan. uhuh!~


bawak bekalan untuk perot tercinta. ikan goreng + sotong masak apa ntah + gulai tempoyak + nasik. the very the yummy. first time aku makan gulai tempoyak. tak sangka gulai tempoyak ni sedap upenye. huhu. kalau tahu dari dulu lagi aku dah makan dah. sambil makan tunggu mentor. tunggu punya tunggu sekali cerita asmara pulak yang kuar. baru aku sedar today bukan sunday tapi tuesday. (-.-")


No comments :

Post a Comment