Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, April 30, 2011

hari kanser sedunia 2011

Assalamualaikum

semalam 29hb April 2011 jumaat, aku dikerah untuk jadi tetamu jemputan bagi hari kanser sedunia 2011 kat taiping sentral. disebabkan buat kat taiping sentral maka aku dengan terlebih bijaknya telah ambil kesempatan buat window shopping dengan rakan taulan. hari kanser sedunia anjuran kementerian kesihatan kot. aku pun tak ingat. sebab waktu tu sambil dengar ucapan perasmian yang ntah apa-apa dorang cakap sambil tu aku pun sibuk ushar barang-barang yang agak-agak best pada pandangan poket aku yang tak berapa nak kembung ni. aku dan rakan taulan jadi tetamu jemputan, tapi ktorang tak dapat pun souvenir. alasannya ktorang budak kecik. lol!~ kami semua dah stok-stok 20an. ada yang jadi isteri orang dah pun. patot la waktu ktorang datang dorang buat tak tahu ja. bila register pun dorang pandang pelik pulak kat ktorang. ceh. anyway, aku gembira hari tu sebab tak payah pikir pasal kerje. hehe. enjoi. ^^



cik atul selalu sangat berkepit dengan fb mobile dia. jadi sebagi protes aku censored mata aku sendiri. 

No comments :

Post a Comment