Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, March 31, 2015

Sengheng Franchise Academy


Assalamualaikum

Sejak kawen ni aku rasa aku jadi lebih prihatin sikit dengan barangan keperluan rumah. Walaupun sikit tapi ada lah jugak perasaan nak prihatin tu. Ha la, dulu duduk sorang-sorang bolehlah aku nak buat ikut suka hati aku je kan. Nak basuh kain baju pun pakai sistem pijak-pijak dalam besen. Lepas tu perah dan jemur tanpa rasa bersalah. Kalau boleh jimat, aku jimat sebaik mungkin. 

Lepas tu bila dah kawen baru aku sedar tentang pentingnya ada keperluan asas rumah. Tapi aku bertuah sebab suami aku berjaya mengepaw sahabat beliau untuk beli hadiah kawen berupa barangan dari Sengheng. Hahaha. Aku gelak dalam hati. Ye la. Baru kawen la katakan. Kena la control kadar getaran ketawa pada tahap minimum yang mungkin. Keayuan tetap kena pelihara. 

Aku tak tahu pun yang Sengheng ni ada Sengheng Franchise Academy. Aku mati hidup semula ingat-ingat yang dorang ni jual produk semata. Dan sekarang nah. Dengan Sengheng korang boleh bina kerjaya korang jugak tahu. 


Kat sini korang boleh tengok ada lapan course yang ditawarkan. Menarik kan zaman sekarang punya academy. Dulu aku ingat nak study je kena masuk universiti. Lepas keluar universiti baru boleh bina kerjaya. Tapi sekarang dah tak macam tu dah. 



Untuk korang yang berminat boleh tengok details information di laman web Sengheng. Oh Ya. Ingat Sengheng maka mohonlah untuk ingat Awal Asahari dan Scha Al-Yahya. Sebab dorang cantik dan hemsem. Eh. Tetibe.

Terima kasih Nuffnang dan Sengheng.








No comments :

Post a Comment