Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, March 9, 2015

sembilan mac 2015


Assalamualaikum

Hampir sepurnama aku tak bagi apa-apa nafkah kepada blog aku ni. Kalau lah blog aku ni hidup dan bernyawa mesti aku dah kena tangkap dengan pihak berkuasa sebab buat penderaan fizikal dan mental terhadap insan yang tak berdosa. Haha. Kejam kan. Dah rupe Cinderella dah blog aku ni. 

Kalau dalam versi gadis-gadis pulak, bila korang kena tinggal secara tiba-tiba tanpa sebarang tanda-tanda mahupun apa-apa berita itu maknanya lebih baik korang move on and cari orang lain hendaknya. Ye la kan. Kalau dia sayang dan cintakan korang jadah napenya dia tinggalkan korang tanpa pesan? Pergi berjuang ke apa? Heh. Sangat tak patut kamu tahu.


Kalau nak berjuang, mendirikan rumahtangga pun boleh dikatakan sebagai perjuangan yang tulus lagi suci semurni sabun top. Ingat senang ke nak kawen. Banyak rintangan dan halangan. Nak nak pulak kalau korang punya duit tak cukup berpapan-papan. Macam mana nak dipersembahkan depan mentua ye dak? Haruslah direjek laju-laju tanpa was-was. Huhu. Sadis sangat.

Ye. Aku tahu tak semua mentua akan rejek bulat-bulat bakal menantunya. Tapi sekurang-kurangnya korang kenalah jugak get ready kan. Kumpul duit untuk hidup besama bakal suri honey hati.

Okeilah. Tak mahu taip pajang-panjang sebab aku pun dah tak tahu nak taip apa. Hahaha.

Babai. Jumpa lagi.




2 comments :