Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, February 4, 2014

empat februari 2014



Assalamualaikum

Selamat malam yang baru masuk malam. Tapi mata aku macam kena gam. Ewah. Bepantun dua kerat pulak aku memalam ni. Hai gadis-gadis comel yang suka tidor, kuat tidor dan kaki tidor. Dan hello juga kepada jejaka-jejaka yang suka buat taik mata. Oh. Dua-dua sama. 2x5.

Aku tak tahu la kenapa, asal aku makan kat kedai je tak lama lepas tu aku mesti akan jadi mengantuk tahap zargon. Lepas tu dahaga pulak tahap super saiya punya dahaga. Kadang-kadang makan kuih dua ketol je kot. Tapi tahap lelapan mata yang aku alami, terlalu tinggi. Masuk opis terus tertunduk. Sedar-sedar je boss ada. Lalu aku tersengeh, senyum tak perlu kata apa-apa. Huuu.

http://www.google.com.my/imgres?sa=X&biw=1366&bih=639&tbm=isch&tbnid=JpXQG4dMQhcy1M%3A&imgrefurl=http%3A%2F%2Fphoto.net%2Fphotodb%2Fphoto%3Fphoto_id%3D5972476&docid=1UAwnH_h1OdP2M&imgurl=http%3A%2F%2Fgallery.photo.net%2Fphoto%2F5972476-md.jpg&w=679&h=435&ei=DPXwUs6IBYb_rAet1oDYBg&zoom=1&ved=0CFsQhBwwAw&iact=rc&dur=1303&page=1&start=0&ndsp=16

Ada beberapa kedai yang buat kepala aku pusing pening-pening. Kedai makan yang mana mengamalkan konsep bubuh ajinomoto banyak banyak banyak berkati-kati, bersenduk-senduk, berlori-lori dan yang sama waktu sekutu mahupun sekufu dengannya. Dengan harapan makanan itu akan jadi super sedap lalu digemari dan disukai seisi umat manusia. Tapi aku tak mahu la bubuh nama kedai tu. Kang tetibe tuan kedai baca blog aku naya kena saman. Cewah. Cewah.

Atau adakah sebab aku sepisis manusia yang kuat tidor? Boleh tidor dengan mudah tanpa perlu disuruh-suruh apatah lagi didodoi-dodoi tak kira tempat, masa dan di mana-mana? Huahua.

Amboi aihh. Nak salahkan kedai pulak ye mardiana ni. Heh.





No comments :

Post a Comment