Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, December 12, 2011

menguap : huargh! hua! hua!


Assalamualaikum

Hai korang. Korang menguap baca blog aku? Tak. Tak. Aku rasa korang bukan menguap sebab bosan baca blog aku kan? Korang menguap sebab lewat tidor malam tadi kan? Kan? [huhu].

Ada orang menguap nampak comel. Ada orang menguap nampak huduh, buruk and langsung tak comel.

Usually orang yang menguap sambil mampu dan sempat mengekalkan kecomelannya ni tergolong dalam golongan baby-baby je. Luar daripada lingkungan baby memang out habis. Kalau tak percaya korang cuba tengok baby yang menguap. Serius cute je muka dorang and lepas tu secara  otomatik korang akan cakap “olololo comelnye la dia ni”.

Tapi cuba pulak kalau golongan tu tak tergolong dalam lingkungan baby-baby. bila muka tu ada tanda-tanda nak menguap secara otomatik muka korang akan bertukar macam binatang buas yang nak gigit-gigit mangsanya. Tak akan ada orang yang akan cakap “olololo comelnye muka mak bapak orang ni menguap”. Tak ada dan tak akan ada. Rasa macam nak bagi penampar lagi ada la. Paling koman tu orang akan cakap “buruknya muka dia”.

Jadi kesimpulannya, menguap lah dengan cara sopan. Sebab kalau tak sopan ia boleh menjejaskan korang punya penampilan sebagai gadis yang sentiasa nampak anggun, comel, ayu, manja, jelita. Yup. especially gadis-gadis ya. Kalau boys lantak dorang la.



P/s: menguap boleh berjangkit? aku tak kisah. Aku suka tidur. 


No comments :

Post a Comment